CleanFilter jälgib alati tähelepanelikult tootmis- ja pakendamisprotsesse, et teieni jõuaks kvaliteetne kaup. Siiski võib ette tulla erandjuhte, mil kliendini jõuavad:
- kahjustatud tooted;
- tooted, mille omadused või mõõtmed ei vasta kirjeldusele;
- kogused, mis on tellitust väiksemad.
Sellisel juhul võtke palun CleanFilteriga ühendust ja me lahendame olukorra.
Te saate valida mitme võimaluse vahel:
- täielik hüvitamine (tagastame kliendile kogu summa koos saatmiskuludega)
- too(de)te asendamine
- osaline hinnaalandus
CleanFilter hüvitab ainult teie makstud summa. Tagasi ei maksta lisakulusid, näiteks:
- toote uuesti saatmine teisele aadressile
- filtri asendamise teenused
- mitteaktiivsuse periood
- kallima asendustoote ostmine
Aktsepteerime erinevusnõudeid 5 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Kui teil on küsimusi, võtke palun CleanFilteriga ühendust – leiame alati teile sobiva lahenduse!
Klient võib kasutamata toote tagastada 30 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamise kuupäevast ilma tagastamise põhjust esitamata.
Toote tagastamise eest tasub klient. Kui pakk jõuab CleanFilteri Leedu lattu, tagastatakse kliendile ainult toote eest tasutud summa.
Raha laekub kliendi kontole 5 tööpäeva jooksul pärast toote jõudmist CleanFilteri lattu. Summat ei pruugita tagastada või seda võidakse vähendada, kui:
- toode on kasutamisjälgedega või katki;
- toodet on kahjustatud (kortsus, rebenenud jne);
- toode on muul viisil kahjustatud, kuna seda ei ole kasutatud nii, nagu ette nähtud.
Palun pange tähele: See tagastusmeetod ei kehti kaupade puhul, mis on valmistatud kliendi eritellimuse järgi. Tagastamiseks võtke meiega ühendust, et saada tagastusteavet ja tasuta postimaksuga tagastuskleebiseid.